.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به‌دلیل نداشتن اعتبار و در آستانه سفر رئیس جمهور ؛
فرماندار : پروژه ملی پل و تونل شهری چالوس تعطیل شد!
شمال نیوز : محمد‌ناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به‌تعهدات خود در زمینه اتمام پل و تونل شهری چالوس و پل سردآبرود عمل نکرد......

شمال نیوز : فرماندار چالوس با اشاره به پروژه ملی پل و تونل شهری چالوس گفت: این پروژه با 95‌ درصد پیشرفت فیزیکی  تعطیل شد.
به گزارش شمال نیوز ، محمد‌ناصر زندی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به پروژ‌ه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی به‌تعهدات خود در زمینه اتمام پل و تونل شهری چالوس و پل سردآبرود عمل نکرد.
وی افزود: از آنجایی که تنها پنج درصد از باقی‌مانده پایان پل و تونل شهری چالوس به‌دلیل نداشتن اعتبار تعطیل شد، خواستار تسریع در اجرا و اتمام این به‌دلیل نداشتن اعتبارطرح هستیم.
فرماندار چالوس با اعلام اینکه توزیع اعتبارات سال‌جاری آغاز شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه وضعیت اعتباری دستگاه‌های اجرایی مشخص شد از مدیران ادارات و نهادها می‌خواهیم تا تخصیص اعتبارات را پیگیری کرده و برای اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره اهتمام کنند.
وی با تأکید بر اینکه رؤسای ادارات حق شرکت در جلسات انتخاباتی نامزدهای مجلس را ندارند، بیان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه مدیران خود مجری برگزاری انتخابات هستند، بنابراین رؤسای ادارات و نهادها حق ندارند امکانات دولتی را در اختیار هیچ‌کدام از کاندیداها قرار دهند.
زندی از برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و وزارت کشور با متخلفان در حوزه انتخابات خبر داد و افزود: با توجه به اینکه از هم‌اکنون فعالیت‌های تبلیغاتی بعضی از نامزدها شروع شد، لذا ادارات و نهادها اجازه ندارند له یا علیه فردی به تبلیغات بپردازند.
وی با اشاره به برنامه‌های اخیر شهرستان چالوس، ادامه داد: برگزاری جشنواره زوج‌های خوشبخت و دوره‌های آموزشی سلامت برای کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله برنامه‌هایی است که کمیسیون امور بانوان استانداری مازندران و فرمانداری چالوس در نظر دارد و نیازمند حمایت مدیران در این زمینه است.
فرماندار چالوس با اعلام انتصاب خواجه کجوری به‌عنوان بخشدار مرزن‌آباد، گفت: طهمورث مختاری نیز به‌عنوان مشاور سیاسی، اجتماعی فرمانداری چالوس معرفی می‌شود


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1394
فرمانداری که توان نداره پروژه ای که از گذشته انجام شده رو تموم کنه ، باید سوت بلبلی بزنه!
نا شناس 26 شهريور 1394
هی دوران احمدی نزاد کجایی ؟اینها همه پروزه های دوران احمدی نزاده که دوستان عرضه تمتم کردنش رو ندارن
چالوسی 27 شهريور 1394
با سلام
توانایی و مدیریت حاج اقا مختاری بسیار بالاتر ازین موقعیتهاست اما به هر حال از تیزهوشی و حسن انتخاب فرماندار کمال تشکر را دارم و به اقای مختاری تبریک میگوییم و خدمات دوسال گذشته اقای مختا ی در سمت رییس شورای شهر چالوس که اقدامات زیربنایی و تاثیرگذار در شهرستان بوده است بر مردم پوشیده نبوده و وز ایشان نیز تشکر میکنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.